كشف يك‌ونيم تن موادمخدر در فارس كشف يك‌ونيم تن موادمخدر در فارس
تاریخ : جمعه 1 دی 1390
نویسنده : Oda Pardeks

كشف يك‌ونيم تن موادمخدر در فارس
جام جم آنلاين: فرمانده انتظامي استان فارس از انهدام چهار باند قاچاق موادمخدر و كشف يك و نيم تن انواع موادمخدر طي شش روز گذشته در اين استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس سردار سيروس سجاديان در تشريح اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاقچيان عمده مواد مخدرو سوداگران مرگ و جلوگيري از ورود و توزيع محموله‌هاي مواد مخدر در سطح استان فارس ماموران انتظامي اين استان با انجام اقدامات اطلاعاتي و بكارگيري تيم‌هاي عملياتي سيار به شهرستانهاي تابعه و بهره گيري از روش‌هاي نوين كشف جرم در شش روز گذشته موفق شدند 4 باند تهيه و توزيع موادمخدر را شناسايي و متلاشي كنند.

وي ادامه داد: با انهدام اين باندها يك تن و 500 كيلوگرم موادمخدر شامل يك تن و 300 كيلوگرم ترياك و 200 كيلوگرم حشيش كشف شد.

فرمانده انتظامي فارس گفت: در اين رابطه تعداد 31 نفر از قاچاقچيان، حاملان و توزيع كنندگان حرفه‌اي موادمخدر دستگير شدند و 16 دستگاه خودرو متعلق به آنان توقيف شد.

سردار سجاديان افزود: اين مواد توسط ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان‌هاي ني ريز، داراب، زرين دشت، استهبان، لارستان، خرم بيد، فيروزآباد كشف شده است.

وي در خاتمه تاكيد كرد: ماموران انتظامي فارس در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ و جلوگيري از ورود، توزيع موادمخدر از هيچ كوششي دريغ نخواهند كرد و با عزمي راسخ با كساني كه بخواهند موجبات ناامني را براي شهروندان فراهم كنند قاطعانه برخورد خواهد كرد.




|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: , , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید